مرحبا بكم في منتديات Games Lord
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات جيمزلورد تتمنى لكم اطيب اللحضات و افضلها

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شـــــويـــــــــة نــكـــــــت

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
momia
عضو متطور
عضو متطور

ذكر
نقاط التمييز : 10
نشاط العضو :
شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Left_bar_bleue0 / 1000 / 100شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Right_bar_bleue

شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Empty
مُساهمةموضوع: شـــــويـــــــــة نــكـــــــت   شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Icon_minitimeالسبت أغسطس 30, 2008 11:47 pm

نملة بتحب نملة بتقول لها تقبلى تتجوزينى وافقت بس بشرط تكتب البلاعة باسمها*

صرصار قاعد مع مراته بيتفرجوا على التليفزيون جه إعلان البيرسول قالها اقفلى بسرعة مبحبش أفلام الرعب*

واحد لقى صرصار بيجرى وراء مكنسة فسأله بتجرى وراها ليه قله أحسن المغفل شفط المدام*

زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة , وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ,قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل، قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم .. قام الفأ*
نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

صرصارين في العناية المركزة الاولاني بيسأل التاني بيرسول قالة التاني لا قبقاب*

من هو أوفى حيوان فى العالم؟ نمله مات جوزها الفيل قعدت تدفن فيه طول حياتها*

حمار شاف حصان قال اخ لو اني مخلص الثانوية*

مرة واحد قال لصاحبه "عاوز أعمل لمراتي مفاجأة فى عيد جوازنا" صاحبه قالوا "هتعمل إيه؟" قالوا "هوديها الصين" قالوا "يا راجل فى جوازكوا الخمسة و عشرين توديها الصين، أومال فى عيد جوازكوا الخمسين هتعمل ايه؟" فقالوا "هروح اخدها"*

مرة واحد عصبي اتجوز وحدة عصبية الدكتور جاى ينزل الولد قاله اوعى ياعم انا نازل لوحدى*

واحد مشغول اتجوز واحدة مشغولة خلفوا ...عيل مش فاضيلهم*

مرة اتنين لسة متجوزين جديد وخرجين ومشين على الكورنيش الزوج:شايفة القمر يا قمرايا الزوجة :شايف النيل يا منيل*

واحده وحشه بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها هنقف دقيقتين حداد*

مره واحده بتقول لجوزها "تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا" قالها "هى لسه الكوابيس دى بتجيلك؟*

عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايد بعض العروسه فجأه سابت ايده وطلعت تجري قال لها "على فين؟" قالت له "بسرعه بسرعه عشان نلحق مكان."

نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل وبعد اسبوع تجمعو ليعرفوا النتائج الا ضراب فقالت الزوجة الفرنسية "انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفت*
حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى".وقالت الزوجة الانجليزية "انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع دة اول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة." جت المصرية وقالت "انا قلت لابو العيال انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات اشوف شوية بعينى الشمال."

رقد الرجل على فراشة يغالب الغيبوبةوكلما افاق وجد زوجتة بجوارة وتنظر الية بحنان فامسك بيدها قائلا: لما اترفدت وقفتى معايا، ولما شركتى فلست كنتى جنبى، ولما بيتنا اتحرق كنتى جنبى ، ودلوقتى انتى برضة جنبى ، مش عارف لية انا حاسس انك*
نحس

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب واية الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء" قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها*

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها: "مش*
عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين"

اتنين مساطيل قاعدين يتفرجوا على التلفزيون و نشرة الأخبار كانت شغالة فواحد بيقول للتانى هى النشرة طولت النهاردة لية، رد عليه التانى و قال اصلها اخر حلقة*

مره اتنين مساطيل مشين فلقوا واحد مرمى على الارض فالمسطول الاول بيقول للمسطول التانى مش ده طارق قال له اه قاله مش ده بيته قاله اه قاله طب بينا نطلعه قاله ماشى فالاول بيقول للتانى مش دى شقته قاله اه قاله مش دى أوضته قاله اه قاله طيب ارمى*
وبعدين نزلوا تانى فلقوه برده مرمى فالاول قال للتانى مش ده طارق قاله اه قاله مش احنا طلعنا قاله اه قاله طب بينا نطلعه قال له بينا فسالوا البواب مش ده طارق قال لهم اه فخدوه معاهم البواب فقالوا مش دى شقته قالهم اه مش دى أوضته قال لهم لا دى البالكونه

مره واحد مسطول امه بتصحيه وبتقوله قوم يابنى الشمس طلعت قالها دخليها وقفلى الباب وراكى*

مسطول سالوا رأيك ايه فى الزواج المبكر ؟ قاللهم يعني الساعة كم ؟*

مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص*
عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم

واحد مسطول راكب طيارة خبط علي كتف المضيفة وسألها الحمام فين؟ قالتله الناحية التانية راح عالكتف التاني وسألها الحمام فين*

جماعة بيحششوا فى المقابر وطب عليهم البوليس وقالهم الظابط:قدامى كلكم على البوكس..واحد مرديش قام الظابط شخط فيه وقالوا:قوم يامسطول رد المسطول وقالوا:لأياباشا انا مش معاهم ..اناميت*

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فى الكشك بتاعى*

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها من منخيرة*
marwa
عضو متطور
عضو متطور
marwa

انثى
نقاط التمييز : 100
نشاط العضو :
شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Left_bar_bleue0 / 1000 / 100شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: شـــــويـــــــــة نــكـــــــت   شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Icon_minitimeالأحد أغسطس 31, 2008 6:39 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجننو
احلى نكت قرأتها بحياتي
يسلمو
TIT.TNT

|~|مشرف|~|
|~|مشرف|~|
TIT.TNT

ذكر
نقاط التمييز : 250
احترامك لقوانين المنتدى : شـــــويـــــــــة نــكـــــــت 21010
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: شـــــويـــــــــة نــكـــــــت   شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Icon_minitimeالأحد أغسطس 31, 2008 8:09 am

ههههههههههههههههههههههههه مشكوووووووور وواصل
https://gameslord.yoo7.com
lezar
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
نقاط التمييز : 10
نشاط العضو :

مُساهمةموضوع: رد: شـــــويـــــــــة نــكـــــــت   شـــــويـــــــــة نــكـــــــت Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 09, 2008 4:34 pm

شكرا

شـــــويـــــــــة نــكـــــــت
صفحة 1 من اصل 1